flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

I just killed my workout!

Kategori: Health and happiness

ENGLISH:
Feel so good right now! I was in the gym the whole evening and I pushed myself to the limit. Ran for 62 minutes and then I did some hardcore strength. I did a whole-body workout today and I´m so high on all the endorphins! The funny thing was that I didn´t wanted to leave the gym. I could exercise forever... Thats how it should feel when you´re working out, that you´re on the top of the world and that you can do anything. Keep on fighting! You will get there! 
 
 
SWEDISH:
Jag mår så fantastiskt bra just nu! När jag tränar känner jag mig levande på riktigt, jag får ett självförtroende och en beslutsamhet som jag inte har någon annanstans. Vill hela tiden överträffa mig själv och jag pressar mig tills jag är helt utmattad. Sen kommer endorfinerna och det känns som att flyga på moln, att vara förälskad och fulländad. Låter kanske konstigt men när du väl hittat den där känslan så finns det ingenting som stoppar dig! Du har hela världen i dina steg och i din styrka. Jag blir peppad på livet när jag mår så här bra, jag vill utveckla mig, lära mig mer och övervinna alla mina rädslor. Bli den bästa versionen av mig själv. 
 
Nu ska jag sova, godnatt alla där ute! <3 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: