flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Rip löparskorna

Kategori: Health and happiness

Jag kom iväg och sprang, det var lite extra jobbigt idag men jag pumpade på. Efter 6 km sved det till ordentligt i fötterna, ajajaj blåsor...
Varje steg gjorde fruktansvärt ont och det var jobbigt att ens ta mig hem på fötterna. Jag hade hellre gått på händer.
 
Jag antar att mina älskade löparskor är kaputt, de går inte att springa i längre så idag tillägnar jag mina tankar på alla löparstunder jag haft i alla väder och humör. Jag har sprungit ut min sorg, glädje, ilska och min rastlöshet. Mina skor har alltid funnits där som en påminnelse att "efter du tagit dig ut med mig på fötterna kommer du genast må bättre". Nu är det dags att köpa nya raringar, jag hoppas att de skänker mig lika mycket glädje och stöd som mina förra. Tro det eller ej, det är faktiskt en liten sorg att lägga de ifrån mig. 
 

Kommentarer

  • Cest säger:

    :'(

    2013-04-20 | 17:31:31

Kommentera inlägget här: