flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Koma-fri!

Kategori: Everyday

Okej jag har äntligen kommit ur min koma och allting känns genast ljusare igen. Skönt. Jag har precis dansat loss till låtar live av Beyoncé, jag kan inte längta mer än jag gör tills konserten! Så underbart, min dröm går typ i uppfyllelse. Helt sjukt. Idag har jag varit i storköket på skolan och lagat dietmat, ganska kul faktiskt. Jag gjorde också lärarkakan som var någon kludd på franska fylld med mandelkräm. Inte min melodi, men väldigt kul att baka dem! 
 
Jag har en vecka fylld med möten, läxor och förhoppningvis dans och träning. Jag ska göra det bästa av situationen. 
 
Hoppas ni ska sova gott, jag ska ta en dusch sen ska jag krypa ner i min svala sköna säng. PUSS!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: