flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

En bra helg!

Kategori: Everyday

Denna helgen har varit mys, jag har hunnit med mycket, har både varit sådär ansvarig och duktig men också haft väldigt roligt med min fina Amanda!
 
Jag fick äntligen träffa min lillebror, jag har motionssimmat, promenerat i skogen med familjen, sovit över hos min fina Manda och kollat mello med de bästa. Jag har städat hela eftermiddagen också, så mitt rum är lika fint som jag kommer bli imorgon kväll. Jag fyller nämligen 17 bast på tisdag så jag ska färga håret och göra mig lite extra fin inför dagen. Ja har turen att ha studiedag på min födelsedag så jag tänkte ta mig till gymmet, kanske ett yoga-pass och sen gymmet? eller tvärtom kanske haha. Jag ska baka, träffa kompisar och min mamma med lillebrorsan! Håller tummarna för en bra dag! 
 
Jag har massa prov och annat grejs som ska fixas inför kalas och sånt så jag kommer inte vara och har inte heller varit så värst bra på att uppdatera men som sagt jag skriver för att jag vill när jag vill, anars blir det bara blajblaj... 
 

Kommentarer

  • Elisabeth Flemming säger:

    Ha en fantastik födelsedag. Mycket förberedelser läser jag. Du är så duktig.

    2013-03-05 | 13:21:43

Kommentera inlägget här: