flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Inspiration

Kategori: Everyday

Mitt lilla godnatt-inlägg (=
 
Jag är motiverad, inspirerad och har fullkomliga ambitioner. Jag växer mer och mer dag för dag, vågar kolla folk i ögonen mer och mer, skäms inte lika extremt för mig själv på samma sätt längre och jag vill påverka er där ute. Spelar ingen roll hur många som läser, bara att den personen som läser blir berörd eller road av det jag skriver. Påverkad.
 
Jag är en enorm tänkare, tänker på allt mellan himmel och jord varje dag, analyserar, reflekterar, inspireras och motiveras varenda dag! Det kan vara samhällsbetingat, handla om orättvisor, humoristiska händelser, snygga kläder, bra musik, hälsa, träning, kost, en nybakad kaka, kärlek, dans ja allt.
Jag vill dela med mig, visa er, inspirera och motivera er på alla sätt jag kan.
Jag har alltid skrivit otroligt mycket texter och dikter för att få ut mina känslor. Här kommer jag utveckla mitt sätt att nå ut till er, jag provar mig fram och ser vad som fungerar bäst. Jag tror inte jag ska tänka på kvantitet utan på kvalitet. Vill ändå blogga regelbundet... Ni som tittar in här, vad vill ni läsa, höra och se? Vill ni ha frågestunder, se någon video där jag sjunger, mer foton, mode-inlägg, långa texter om världens orättvisa, recept, hälso-inspiration? 
 
Jag vill ge er allt.Jag vet att jag kanske inte kan det men jag ska ge mig fan på att försöka. Blogga blogga blogga! 
 
 
 
En liten bild på när jag var liten (=

Kommentarer


Kommentera inlägget här: