flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Bowling och tacksamhet

Kategori: Everyday

Kom just hem från en av såna dagar där allting bara känns rätt och där du älskar att du har det du har. 
Var tacksam för ditt liv! 
Idag har jag och min kära familj varit och bowlat. De hämtade mig efter jobbet och sen åt vi en megasuperduper god buffé innan jag piskade dem på bowling! Det var så klart att det var god mat och bowla är alltid kul men för mig är det tanken bakom det som gör det så fantastiskt. Att vi alla skulle göra något tillsammans, att de tagit sig tid att boka in och att de ville göra detta med oss, det är det som värmer i hjärtat!
 
Jag bara älskar hur mitt liv ordnat upp sig, jag bor med världens finaste människor, går den utbilningen jag vill gå, har ett jobb och jag sätter mig själv i främsta rummet nu.

Inte som en egoist, utan mer som en självuppskattare mot mig själv. Jag värdesätter mig själv och tänker efter extra noga innan jag gör något förhastat som inte gynnar mig. Det är lätt att hamna i självdestruktivitet eller att man sätter andra främst för att det är lättare. Då ursäktar ni er för de ni är, det får inte hända! Klart att ni ska tänka på andra också men känn efter, gör du detta för att du vill göra det för någon annan eller för att det är lättare än att sätta dina egna behov främst? 
 
Jag får 100% stöttning i detta, pratar och berättar allt för min familj för att de ska hjälp mig att hitta den rätta vägen. Man kan inte göra allt själv...
Iallafall här kommer en bildbomb från bowlingen (= 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: