flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Mysfaktor: 100%

Kategori: Everyday

YES! Jag förstår äntligen den förbannade engelska grammatiken vi har i läxa, så skönt. Jag har haft en positiv och mysig dag idag med massa insikter. Jag har fortfarande två läxir till att göra men natten är ung... 
 
Har dukat upp tända ljus, choklad och Saturnus glögg med smak av Hallon & Lakritsskalle! Vem sa att man inte kan plugga mysigt?
 
 
 
 
Jag var hos läkaren idag, gjorde ett ganska obehagligt ingrepp och fick smärtor efter så jag stannade hemma från skolan. Innan jag skulle på möte idag gick jag och åt pizza med en väldigt kär vän. Nu har jag fått hjälp med grammatiken och suttit och gjort översättningar, jag har äntligen greppat det och jag älskar´t det! 
Nu ska jag kasta mig över historian
 
PUSS

Kommentarer

  • Linn säger:

    Så skönt att du haft en bra dag trots läkarbesöket!
    Grymt att du lyckats röja undan lite läxor med
    och på ett så mysigt sätt!
    Du är en kämpe Felicia, du kommer lyckas med
    Allt!
    Ha nu en toppenkväll så ses vi imorgon:).
    Ps. Din blogg är väldigt fin och inspirerande. Känner igen mig själv i mycket av det du skriver :).
    Varma kramar!


    Svar: Min lille totte! <3Du är så rar mot lilla mig, jag blir nästan tårögd av din godhet för du är en äkta äkta vän! Du kommer också lyckas med allt, vi ska lyckas tillsammans! Tack så mycket för din fina kommentar och för att du tycker om min blogg, känner ofta igen mig i mycket du säger också. Jag antar att vi är ganska lika :) <3 Varma Bamsekramar från Felicia <3
    flamingorosa.blogg.se

    2013-02-06 | 21:20:08

Kommentera inlägget här: