flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Damn you Kissie! Lite rese-inspo!

Kategori: Inspiration and motivation

Jaha... Kissie är utomlands igen och vet ni vad? Det ser UNDERBART ut. Det är nästan så jag vill gråta, Kenza var flera veckor i Australien, nu är Kissie på något som ser ut som paradiset själv. Jag vet de är vuxna, de tjänar pengar och har jävligt mycket fritid. Men vem tror ni att det är som behöver semester? Jo det är jag och alla mina 16-åriga vänner som är helt slut i både kropp och själ av allt slit i skolan och tonårslivet. Kissie och Kenza behöver säkert också semester men jag lovar er jag är så trött på Sverige att jag har lust att rymma, typ forrest gump. Springa i tre år för att komma till paradiset? JA TACK!
 
Orealistiskt men så lockande, jag vet inte vad jag ska göra om jag inte får komma ifrån det här skitlandet inom snar framtid, råna en bank? Jag skojar så klart men jag är så trött på samma vardag dag ut och dag in. Kämpar med skolan som fan för om jag ska komma in på bageri måste jag ha toppbetyg. Det finns bara 12 platser och den är kanske 40 st som vill in. Ja... STRESS! 
 
Jag fyller år om mindre än en månad och snälla födelsedagsféen GE MIG EN RESA! Värme och sol skulle läka alla mina sår, det förra året var ett jävla helvete, jag behöver PAUS. 
 
Bara kolla på detta.. 
 
Tänk att ta med en kär vän eller en fin liten pojke till någon av dessa ställena? Bara sola, bada och äta gott. 
Då hade jag varit lycklig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: