flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Beautiful girls!

Kategori: Inspiration and motivation

 
Hej alla där ute, igår efter att jag hade varit så duktig med läxorna fick jag ett lyckorus som gjorde att jag rotade ut hela garderoben kanske utan at tänka efter bara för att hitta något fint att ha på mig som även var bekvämt. Det är hemligheten, oavsett hur snyggt plagget är måste det vara bekvämt för att jag ska känna mig säker i det, krånglar det, glider upp eller ner eller formar sig konstigt när jag sitter ner kan jag inte sätta på mig plagget. Oavsett hur snyggt plagget är så kommer du inte känna dig snygg om plagget sitter obekvämt. 
Jag längtar så till sommaren, vi resa till något varmt land NU. Men det går inte med de budgeten jag har trots att jag jobbar och allt... 
Jag har skapat bloglovin och jag säger er, när man har bloggtorka så är det bästa sättet att bli peppad igen. Man kan ju göra grupper av bloggar, jag har gjort någon som heter "FASHION" där jag följer modebloggar men störst påverkan har ju lookbook. Den hemsidan som gör det möjligt för privatpersoner, för dig och mig att vara lite modeinriktade och påhittiga med outfit-bilder på vackra platser. Precis som jag kan sitta i flera timmar vid weheartit kan jag klicka mig vidare och inspireras i timmar på lookbook också. Perfekt att klicka in sig på när man inte vet vad man ska ha på sig eller bara känner sig allmänt säckig...
 
Jag har därför gjort ett litet collage med de finaste bilderna som peppade sönder mig igår! Så snygga! Kan de så kan jag! 
 
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: