flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Legday! OBS! Efterlyser sömn!

Kategori: Exercise

God kväll alla goa och glada! =)
Idag var det legday för mig, dvs gymma med fokus på benen & gompalallan så hårt att man känner sig som en yr spaghetti efter... Jag testade smith-maskinen för första gången någonsin. Det blev squats (benböj på svenska haha) 
 
Jag kändes att jag utvecklades, provade fram rätt teknik och att jag fann fokus i pumpandet. Riktigt skön känsla.
Jag tänkte skriva upp mitt pass här på bloggen men så klart skulle min mobil ladda ur och jag hade inget papper eller penna med mig. Suck... Det får bli nästa gång. Men jag känner att jag har fått ihop ett ganska roligt och utmanande ben-program och hela min tränings-vecka har ju gått super. Ett schema att hålla mig till i framtiden? Vi får se, jag vill ha möjlighet att bestämma i stunden, att få vara lite spontan helt enkelt! 
 
Hoppas ni också kommer sova som små bebisar hela högen, jag kommer somna som en stock nu... 
 
Natti <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: