flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Grymt rygg,axel & triceps-pass!

Kategori: Exercise

Tjohejtjollahoppsan! 
 
Jag har varit grymt taggad hela vägen till gymmet, på gymmet och hem från gymmet. Taggade så in i, det var så skönt att bara få kötta och känna mina muskler vibrera! Idag blev det rygg, axlar och tricepspass så det gnisslade om det! Ooooh så roligt det var! 
 
Jag testade några nya övningar som chin och dip assist, har aldrig riktigt varit bra på att häva mig upp men nu ville jag testa och jag började smått. Riktigt svår övning men jag lovar er att jag kommer greja det snart!
 
Incline chest 35 kg 10x1, 27 kg 10x3
Low back (korta snabba) 41 kg 10x4
Lat pulldown 35 kg (långa långsamma) 10x4
Row (två olika handtag) 41 kg 10x4
Chin med hjälpvikt: 55 kg 2x5
Dip assist med hjälpvikt: 41 kg 2x5
Overhead triceps 18 kg 10x4
Triceps dip 27 kg 10x4
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: