flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Fredagens svettiga pass!

Kategori: Exercise

Jag kom just hem från en otroligt mysig och rolig tjejmiddag hos min fina vän E. Vi har ätit god mat, spelat spel och pratat en del. Ett perfekt avslut på en hektisk vecka.
 
Nu till passet! 
 
Jag höjde vikterna så att jag verkligen skulle pressa allting jag hade, svetten rann som bara den och hjärtat dunkade i hela kroppen och allting jag rörde... 
 
10x4 Hip abuction 8 kg
10x4 Squat smith-maskin 35 kg 
10x4 Leg extension 5 kg
10x4 Leg curl (sittandes) 30 kg
10x4 Leg press 8 kg
10x4 Utfall ståendes 14 kg
10x4 Standing calf raise 5 kg 
 

Jag har mål, jag ser de, de är långt borta men jag ser dem. Jag är så inställd på att jag ska stärka mig själv, både psykiskt och fysiskt. Att ta hand om sig själv är en av de sakerna vi borde lära oss från barnsben, det är kanske inte alltid så himla självklart men ack så viktigt... 
 
 
 
Kommer inte kunna gå imorgon men så värt det! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: