flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Dagens pass!

Kategori: Exercise

Hallå där!
 
Morgonpass var det ja, körde armar, rygg och mage idag. Gav mig fan på att klara avfällningsrodd på kettlebells imorse, det gjorde jag också! 
Fast att jag försov mig imorse hann jag förbereda en liten fruktsallad och ett ägg till efter träningen. Därför fick jag en perfekt återhämtning efter passet! (=
 
  • Uppvärmning: Crosstrainer (total body) + löpband 15 min sammanlagt
  • Abdominal: 36 kg 10x3
  • Inline chest: 10x1 + 6x2
  • Kettlebells avfällningsrodd: 8 kg 10x3/ sida
  • Kettlebells rysk twist: 8 kg 10x3/ sida
  • Medicinboll-situps med min vän Linn
  • Bänkpress: 15 kg x10
  • Deltoid fly: 23 kg 10x3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: