flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

08|04|13

Kategori: Exercise

Idag hade jag myror i brallan...
Jag brukar vara svintrött efter dagen i köket men istället ville jag gå ut och busa med min kära kusin Viggo i solen. Det är så härligt med värmen och solen igen! 
Fick inte nog av det.
 
Nä jag har nämligen bestämt mig för att hålla mig till träningen jag körde förra veckan, det kändes bra, hurtigt och inte för krävande. Så intervallträning var det idag ja, försökte läsa på lite om jag kunde köra något program som skulle passa mig så jag körde min egen grej. Vill utvecklas på mitt sätt. Min max-speed vad 3,02 min/km och jag sprang 200 meters intervaller med pauser mellan. Jag belv helt slut, kämpade verkligen med att få upphastigheten och att hålla den. Men jag har bestämt att jag tänker kämpa varje dag, varje timme, varje minut och sekund för att nå de målen jag vill, för att bli sådär hälsosam, aktiv och sjuhelvetes stark som jag alltid velat vara.
 
Så nu efter en dusch planerar jag redan nästa pass som blir imorgon bitti. Gymmet, överkroppspass. 
 
Puss!
 
 
Bilder från min dag
 
 

Kommentarer

  • Cest säger:

    GOSH VAD DU E DUKTIG MIN FLISAN!!! <3

    2013-04-08 | 22:06:13

Kommentera inlägget här: