flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Veckan som gått

Kategori: Everyday

Lovet har gått snabbt, har varit med fina vänner, familjen, skrattat mycket och glömt bort tiden. Sovit för länge någon morgon och bara njutit. Magdansen började denna veckan och hela den kvällen blev ett lyckorus för mig!
 
 
Jag har snöat in totalt på Rihannas nya skiva som tyvärr inte finns på spotify... Har nästan spelat sönder den i både hörlurarna på bussen och hemma i min säng. Jag har haft en riktigt fin vecka, har haft sånt där mys som man bara kan ha med en enda person i hela världen bästisen, har bakat en hel dag med min kära mormor och gått ut med lilla hunden. Jag var på bio med min vackra vän Amanda och sen sov jag över hos henne två dagar i rad. Jag har träffat andra kompisar också och fikat, spelat spel och skrattat en massa. Jag har träffat min mamma och fikat. Det var också mys. Idag sov jag alldeles för länge och sen hade jag en heldag med Viggo, vi spelade spel, var ute och busade och sprang i det kalla vädret och han rockade loss på Mario Wii. Det finns mycket annat jag också ville hinna med men jag måste lära mig att man inte kan göra allt. I helgen planerar jag bara att ta det lugnt och ladda upp inför skola på måndag, det är ju faktiskt inte meningen att man ska vara tröttare efter lovet eller? 
 
Kramisar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: