flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Underbar vän & Mello-kväll

Kategori: Everyday

Har legat nerbäddad hela dagen, feber och skit, yay. Men jag hade en trevlig dag igår, fick träffa två av mina bästa kompisar, hann shoppa, laga finmiddag och spela skip-bo med Cest. Jag älskar att spela spel. Löjligt? Celeste ville kolla på Mello bara för att få se Danny once in a while... Fast han har ju så fin benstruktur! 
Jag tyckte alla låtar var mer eller mindre fiaskon, Sean Banan var nästan bäst bara för att det var så oseriöst att det blev bra. Allt annat kändes bara pinsamt och obekvämt, jag har växt ufrån Melodifestivalen... Men när jag låg i Cest´s knä var allting kul. Vi hörde knappt låtarna för vi skrattade och tramsade som vanligt. Love <3
 
Det är underbart med barndomsvänner!
 
Det bästa med hela melodifestivalen igår var ju lätt paus-numret "Indie Club". Så färgglatt och fint. Älskar allting som är orientaliskt och att en sån pudding som Danny dansar Bollywood gör ju det hela mycket finare och läckrare! (Mycket mer läckert?) Ni som missade det måste titta på det, så fint! 
 
 
 Här kommer bilder från dagen 
 
 
De två bilderna i mitten är från när jag och Cest var små. Har känt varandra sen barnsben och det var så fint att få träffa henne igen. Lagade maten helt själv, har alltid sagt att jag inte är något vidare på matlagning men efter denna middagen kan ju det diskuteras... Hehe
 
Jag vill tacka för alla som tittade in igår på mitt viktiga inlägg, det betyder mega-mycket. Kommer svara på kommentarer och sånt snarast. Vill främst tacka alla fina som delade på facebook för att sprida, det värmer att det finns så många som bryr sig!
 
Kramar 
 
Flisan

Kommentarer

  • Cest säger:

    MEN DANNY ÄR JU SÅ JÄVLA SNYGG?!?!?!?! One does not simply have such fin benstruktur... Haha nä men åååå vad mysigt det va! Jag e helt seriöst BÄST på skip-bo ;) jag vann ju, eller hur?! Det e nästan sjukt hur vi lyckades vända o vrida på ALLT med #melfest (!) och skrattade fan nästan non stop i typ två timmar - förutom när Danny snackade då ju :) Gud vilka bilder!! Haha så små o söta vi va en gång i tiden.... sen hände nåt.... Haha love you honey!! <3

    2013-02-11 | 11:46:09

Kommentera inlägget här: