flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Sega Flisan

Kategori: Everyday

God middag! 
 
Blev väckt i normal tid idag men har fastnat i Grey´s Anatomy igen... Som vanligt. Jag är serienarkoman, älskar att drömma mig in i karaktärernas liv, se hur de kämpar för något. I serierna är livet alltid lite mer extremt än i verkligheten. Jag gillar det extrema, det får mig att tro att allting är möjligt igen. 
 

Kommentarer

  • Cest säger:

    Ljudeffekterna i Grey's Anatomy.... Får rysningar bara jag tänker på det.... Men jag älskar också att bara försvinna in i the fabulous world of serier <3 Ha kul med Danny ida!!!!!

    Svar: Haha ja jag vet, du gillar dem inte men jag tycker de är ganska myyysiga... <3 Kram på daj min lilla sockertopp! <3 Danny var snygg som vanligt... Haha kul att se honom "live" ;)
    flamingorosa.blogg.se

    2013-02-23 | 15:43:18
  • Cest säger:

    Ååååå I wish I could've been there :/ aja, får nöja mig med att jag va i samma stad som honom hahaha OCH att det e hans 27e födelsedag ida <3

    Svar: HAhahahaha jaaa han är gammal gubbe ;) <3
    flamingorosa.blogg.se

    2013-02-25 | 21:38:40

Kommentera inlägget här: