flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Powerwalk - Kraftpromenix

Kategori: Everyday

Godmorgon alla galenpannor, det är iallafall vad jag känner mig som. Jag tänkte ta upp traditionen att gå ut och gå/ ta en jogging tur klockan 5 på morgonen. Hurtigt va?
 
Eftersom jag knappt kunde somna igår måste jag komma iväg på någonting som får igång pulsen. En kraftpromenix kan väl aldrig slå fel?
 
Nu laddar vi inför veckan. Skola igen, tillbaka till rutiner ooh ja!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Cest <3 säger:

    Åh gud... Ge sig ut nu... Fasa... Hur lyckas du motivera dig till att komma ut på en powerwalk såhär dags?!?! :O Det fan bra gjort iaf haha ;)

    Svar: Hahaha jag motiverar mig genom att peppa mig själv till att alltid sträva efter det bättre, jag vet att jag mår så mycket bättre av träning så jag bara gör det. Just do it, liksom <3 Haha tack, det var superskönt! Skola nu igen...
    flamingorosa.blogg.se

    2013-02-25 | 06:30:28
  • Cest säger:

    Skola igen... 8 prov innan Påsklovet... Love life... Tack för mig...

    2013-02-25 | 21:35:48

Kommentera inlägget här: