flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Lika som bär? Eller bara buddha?

Kategori: Health and happiness

Min kropp bestämde sig för att ge mig en liten smärt/illamåendes-paus... Så nu mår jag toppen igen, åter igen har jag väldigt mycket att skriva om och inspirationen är på topp. Synd att klockan är 01:08 för det kommer inte vara lika roligt att vakna upp imorgon som det var att sitta uppe... Hehe
 
Jag har gått på dass tio gånger de senaste timmarna, nojar för diabetes för att jag käkar så mycket godis. Nattflummig? Japp! 
 
Nu ska jag bli sådär djup igen. 
Livet blir genast mycket roligare och mer uppskattat när man haft smärtor eller som jag illamående. Direkt när jag kände att illamående avtog så ville jag bara ställa mig upp och skaka rumpa! 
Nä men seriöst, livet eller vardagen blir mycket mer meningsfull när man förstår hur det är att inte glida runt på ett bananskal. "We all need a little bump in the road, once in a while". Det gör allting så mycket mer givande. Som nu är jag ÖVERLYCKLIG att det är helg, äntligen! Bara en vecka kvar, sen är det lov. Nästa vecka skulle vi egentligen ha tre prov och jag har stressat upp mig så in i inför det. Men de jobbigaste två av de tre är... gissa? 
INSTÄLLDA
 
Så jävla gött och nästa vecka börjar magdansen igen, ni alla vet ju hur mycket jag älskar det ellerhur? 
Jag älskar "Grey´s Anatomy". Typ bästa serien efter "One Tree Hill". Ingenting slår OTH. 
 
Antagligen kommer de närmsta veckorna bli smärtsamma och illamående men jag ska tänka på de timmarna som jag inte mår skit och göra de timmarna fantastiska.
 
Så är det, nu ska jag börja skriva nästa djupa inlägg som ni antagligen får läsa om en dag eller två. 
 
Älskar helgen och älskar min blogg! 
Puss på er som är vakna nu ;)
 
 
Lika som bär? Ellerbara Buddha? Eller kanske bara en lite för flummig Flisan? 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: