flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Legday?

Kategori: Health and happiness

Okej, min kropp har varit i viloläge alldeles för länge. Jag har fruktansvärd träningsvärk nu, det bränner och svider i hela underkroppen. Min rumpa ska vi inte ens prata om... Jag måste komma igång med träningen igen, det är den som får mig att må som bäst. 
 
Hur har er dag varit idag? :)
 
  
 
Ajajajaj.... ;) Snart är det på det igen! Är fett pepp! 
 

Kommentarer

  • Cest säger:

    Haha I feel ya sis, har plågats sen i lördags av ohörd träningsvärk, dock i överkroppen och armarna - vi vet ju alla att Celestes så kallade "armmuskler" egentligen inte existerar haha :) Men du, kommer du på lördag på streeten istället då haha? <3

    2013-02-26 | 23:27:44

Kommentera inlägget här: