flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Inte kul alls.

Kategori: Everyday

Det här läkrbesöket hemsöker mig nu med ett extremt illamående, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Allting snurrar och bubblar i mig och det är jobbigt att ens titta på datorskärmen. Jag ligger nu med en värmekudde efter att åkt hem med taxi från mina kära vänner. Detta skulle bli en mysig kväll, en avslutning på veckan och jag mådde toppen tills precis innan middagen. Har läst på internet lite och pratat med min läkare, illamåendet och smärtorna kan hålla i från flera veckor till någon månad. Jag kommer inte orka ha det så här särskilt länge till. 
 
Får jag feber måste jag åka in, då har något gått fel. Kul.
 

Här kommer lite mysiga bilder på mina fina vänner :)
 


Sov gott och håll tummarna för NADA spya eller feber! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: