flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Fyfan för smärta

Kategori: Everyday

Har extrema magsmärtor, gick knappt att ta mig hem. Hoppas att det kommer bli bättre men enligt läkaren så kan det hålla i i flera veckor, oh god... Jag hoppas verkligen att det är värt det, jag vill ju inte missa skolan men när man krampar ihopa av magsmärtor och skakar i hela kroppen så är det nog bäst att traska hemmåt. Tycker inte om det för jag var ovanligt pepp på skolan idag... Blä. 
 
Nu ligger jag nerbäddad i sängen med en värmekudde på min lilla mage, bli bättre bli bättre... 
 
              
 
                                                   Flisan är ledsen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: