flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Frullegalen

Kategori: Health and happiness

Har engelsklektion nu, min lärare pratar om "Seraching for Sugar Man", den filmen som regisserades av svensken Malik Benjelloul och som gav honom en Oscar nu i dagarn. En väldigt intressant historia, ska nog se filmen. Musikhistoria är alltid lite kul.

Här kommer en liten bild på min fina, mysiga, góa frukost. Frukost är det godaste målet på dagen och det ger mig oftast en bra start på dagen.

Därför lägger jag hellre ner lite mer tid på frukosten än på hur jag ser ut, för mår jag inte bra inuti så ser jag ändå ut som en mara hur mycket smink och hur fin jag än känner mig. Som sagt insidan är viktigast!

Jag hatar att stressa, hatar hatar hatar det.

Här kommer en bild på min frulle :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: