flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

FREDAG!

Kategori: Everyday

DET ÄR FREDAG! YAY! 
 
Godmorgon alla sötnosar, det var många nya som tittade in igår, välkommna till min värld! <3
 
Jag vaknade för en halvtimme sen ungefär, har sovit sådär eftersom min mage är som den är...
Ni kommer ju bli bortskämda av alla inlägg, jag skrev supermycket igår, när jag kommit hem från simskolan med kusinerna så satte jag mig och skrev i flera timmar, några dokument hamnade på bloggen och några i en "skrivet" mapp på datorn. Jag hade en sådan dag igår, allting blev så roligt att skriva om och jag hoppas att ni gillade att läsa det eftersom det var så många som tittade in (= 
 
Idag är det gympa på morgonen, sen har jag LÅNG rast och efter det har vi bara två lektioner. Efter skolan ska jag hem till en kär vän Erica och fika :) Ska bli mys, vi hörs PUSS 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: