flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

En kämpe och en vinnare!

Kategori: Everyday

Jag är hög på känslan av att ha gjort vad jag ska! 
Jag har gjort alla uppgifter jag behövde för veckan trots mina smärtor och jag känner verkligen att jag är duktig och värd en klapp på axeln av mig själv (klapp, klapp). Om du också ger dig fan på att du kan så finns det ingenting som stoppar dig! Det enda som kan stoppa dig är du! 
Nu förtjänar jag en god natts sömn så hörs vi imorgon alla sötisar, släng in en kommentar vettja! Känner jag dig? Hur hittade du hit? Vad vill du att jag ska skriva om, saknas det något? Jag är öppen för allt! 
 
PUSS!
 

 
          

 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Mig har du nyss stött på. Hittade hit genom din förra blogg som jag också läste! ....känner mig lite som en stalker, heh. Och jag tycker att din blogg är bra som den är. :) Sov så gottigt!

    Svar: Tack så mycket fina du! Aha, det är där du kommer ifrån, stalka på! ;) <3
    flamingorosa.blogg.se

    2013-02-06 | 23:25:45
    Bloggadress: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här: