flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Vårrus!

Kategori: Health and happiness

Nu är det dags för den där spontanpromenaden på stranden i solnedgången med en fin vän, dags att byta till svalare skor, dags att byta vinterdäcken och dags för uteserveringarna att ploppa upp. Ni vet väl vad jag pratar om?
Våren är äntligen här!
 
För mig betyder det betydligt många fler löprundor, lyckofnatt i solen, sitta ute och läsa en bok, le mycket oftare och vara så mycket piggare...
 
Vi fylls med vårruset, kärleken och småskratten känns nära. Allting känns mycket lättare, solen syns mycket mer till och vi alla blir mer inspirerade och motiverade till att göra något med våra liv. På våren är det nuet som räknas och benen spritter efter att få komma ut och ta del av glädjen! 
 
 
 

Kommentarer

  • Cest säger:

    Åååhh!! Jag blir alltid så glad av att läsa dina inlägg. Du beskriver våren så fint och härligt. En riktig glädjespridare e du hjärtat!! <3

    Svar: Min lille glädjespridare, det är ju du som är det vännen! <3 Vad bra, det är precis det jag vill, inte skriva för att bara skriva utan faktiskt bidra med något som kan påverka personen som läser :) Saknar dig hjärtat!<3
    flamingorosa.blogg.se

    2013-04-02 | 23:11:00
  • Cest säger:

    Saknar dig åsså!! <3

    2013-04-04 | 11:07:27

Kommentera inlägget här: