flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Vändpunkt.

Kategori: Health and happiness

Idag var en vändpunkt, det är jag helt säker på. 
Jag accepterar det förflutna, är inte rädd för att se tillbaka för det är det som tagit mig där jag är nu. Var stolt. 
Jag tänker nu fokusera all min energi på framtiden, det jag vill ska hända, det jag kan bestämma över och påverka. Göra mitt bästa och veta i mitt hjärta att jag förtjänar detta. Jag känner inte längre på samma sätt att det finns måsten, jag prioriterar och väljer bort, tar ansvar och belönar mig. Jag värdesätter mig själv.
 
Sjutton år. Ja, så är det väl. Ganska erfaren, äldre själ, en hälsosam ung kropp och ett barnsligt sinne. Det är jag i ett nötskal. 
 
Nuet är balansen mellan det förflutna och framtiden. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: