flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Tio positiva saker med helgen!

Kategori: Inspiration and motivation

Hej alla där ute som är vakna. Jag känner att jag behöver uppmärksamma det positiva som hänt i helgen så här kommer en liten lista!
 
 
 
  • Fredag: Förbättrade min Squat i smithmaskinen med 5 kg 
  • Fredag: Var på en fantastisk fin och rolig tjejmiddag hos en av mina bästa vänner
  • Fredag: Klädde upp mig, kände mig snygg, vältränad och fick komplimanger
  • Lördag: Fick en riktigt skön sovmorgon och en otroligt god lördags-frukost 
  • Lördag: Fick träffa min kära vän A, känna mig omtyckt och älskad för den jag är
  • Lördag: Lagade nyttig vegetarisk mat tillsammans
  • Lördag: Vi gjorde raw-food godis (recept inom kort) som smakade godare än godis...
  • Lördag: Såg en rolig film och myste i soffan med A med allt vårt hemmagjorda nytto-godis
  • Söndag: Åt min favvo-frulle
  • Söndag: Var på anställningsintervju och fick jobbet direkt
 

Ni som också kanske haft en jobbig och tuff helg, sätt er ner och kom på tio saker som kan få leendet att sätta sig på läpparna igen. Nu ska jag nanna kudde och det ska bli überskönt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: