flamingorosa.blogg.se

I´m writing and singing about what moves and motivates me. Join my journey in the search for something bigger!

Lycka!

Kategori: Health and happiness

Idag har varit en perfekt dag, det var riktigt varmt ute och vårigt som aldrig förr kändes det som. Nu sparkar vi vintern i röven och välkomnar våren, solen och det varma vädret med öppna armar. Jag blir som en helt ny människa de första dagarna det blir vår. Ingenting kommer i kapp lyckan jag känner. Jag tror det kallas vårrus?
 
Jag går och sjunger och fånler när solen värmer mitt ansikte. Åh så skönt, så härligt och underbart! Förälskad i våren.
 
Magdansen gick super, jag lärde mig massa nytt och fick ett nytt tänk så jag gick direkt hem och dansade loss. Varför är det så mycket lättare på rummet än i danssalen? Jag borde strunta i att jag blir iakttagen och bara njuta som jag gör när jag dansar hemma... Jaja, det löser väl sig när jag känner mig säkrare.
 
Så, milen avklarad och orientaliskt dansande i ca 2 timmar idag. Ganska bra jobbat, eller vad säger ni? 
 
Nu är jag helt slut i kroppen, ska sova i min übersköna säng! 
Puss & Godnatt!
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: